Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας B2B marketing = LinkedIn B2B marketing. Σίγουρα, για B2B marketing υπάρχουν πολλά κοινωνικά κανάλια και πλατφόρμες για να επενδύσετε χρόνο και χρήματα, ωστόσο, συγκεκριμένα όμως για το B2B marketing τα δεδομένα δείχνουν ξεκάθαρα προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση, LinkedIn B2B marketing.
Την τελευταία δεκαετία, το LinkedIn έχει εξελιχθεί γρήγορα στο μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο στον κόσμο. Δεν είναι τυχαίο που το LinkedIn έχει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 740 εκατομμύρια μέλη και χρησιμοποιείται σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές.
Αυτοί οι τεράστιοι αριθμοί παρέχουν στο LinkedIn ένα ευρύ φάσμα χρηστών, συγκεντρώνοντας όλους τους επαγγελματίες στο ίδιο μέρος, με διαφορετικά επαγγέλματα, λειτουργίες ή σταδιοδρομίες.
Παρομοίως, οι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στην πλατφόρμα, είναι περισσότερες από 55 εκατομμύρια. Ωστόσο, τα πλεονεκτήματα του δικτύου δεν σταματούν εκεί, οι πληροφορίες προφίλ και το περιεχόμενο που μοιράζονται αποτελούν μια τέλεια ευκαιρία, ιδανική και για τη βελτίωση της επιχειρηματικής αναζήτησης νέων πελατών.
Χωρίς πολλά και πομπώδη σχόλια, B2B marketing = LinkedIn B2B marketing.
LinkedIn B2B marketing - LinkedIn = B2B
Το μεγαλύτερο διαδικτυακό επαγγελματικό δίκτυο παρέχει την τέλεια πηγή επαφών σε κάθε επιχείρηση marketing B2B. Με επίκεντρο το B2B, το LinkedIn είναι ένα περιβάλλον όπου πραγματοποιούνται καθημερινά χιλιάδες επαγγελματικές γνωριμίες και συμφωνίες, φυσικά είναι ένα κανάλι που προκύπτουν πολλές και μεγάλες ευκαιρίες.
Αυτή η πλεονεκτική θέση τοποθετεί το LinkedIn πολύ πιο ψηλά από άλλα κοινά κανάλια marketing, όπως το Facebook ή το Twitter. Λόγο του ότι το LinkedIn έχει γίνει απαίτηση ποιότητας και στάνταρ για τις περισσότερες επιχειρήσεις, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Linkedin έχει αξιολογηθεί ως η πιο αξιόπιστη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
LinkedIn B2B marketing - Πλεονέκτημα #1: Επαγγελματικός Τόνος
Όταν αξιοποιείτε το LinkedIn B2B marketing, απολαμβάνετε το πλεονέκτημα του κατάλληλου περιβάλλοντος. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε άλλες πλατφόρμες, όπως το Facebook, αναζητούν κυρίως περιεχόμενο κοινωνικού χαρακτήρα και ενημέρωση για την προσωπική ζωή των άλλων χρηστών.
Αντιθέτως, το LinkedIn αποτελεί ένα επαγγελματικό δίκτυο όπου οι χρήστες επιδιώκουν να εμπλουτίσουν το δίκτυο επαφών τους και να προωθήσουν τους επαγγελματικούς τους στόχους.
Αυτή η έμφυτη επαγγελματικότητα του LinkedIn δημιουργεί ένα θετικότερο περιβάλλον για την εικόνα των επιχειρήσεων σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες. Μια μελέτη της Nielsen αποκάλυψε ότι, όταν μια επιχείρηση έχει παρουσία στο LinkedIn, θεωρείται πιο επαγγελματική (92%), πιο έξυπνη (74%), υψηλότερης ποιότητας (59%) και πιο αξιόπιστη (59%).
LinkedIn B2B marketing - Πλεονέκτημα #2: Ακριβής Στόχευση
Όταν επιλέγετε να χρησιμοποιήσετε διαφημίσεις στο LinkedIn, τα δεδομένα στόχευσης προέρχονται απευθείας από την ίδια την πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι η στόχευσή σας θα είναι πολύ πιο ακριβής σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες, χάρη στα πλούσια δεδομένα προφίλ των χρηστών του LinkedIn.
Με αυτόν τον τρόπο, οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται στο πιο ενδιαφέρον κοινό για την επιχείρησή σας και έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόζετε τις παραμέτρους στόχευσης όσες φορές θέλετε.
LinkedIn B2B marketing - Πλεονέκτημα #3: Άφθονοι πόροι Marketing
Η οργανική απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθίσταται μέρα με τη μέρα σταδιακά δυσκολότερη, ως αποτέλεσμα, η ψηφιακή διαφήμιση έχει μετατραπεί στην προτιμότερη επιλογή των διαφημιστών. Γνωρίζοντας αυτό, το LinkedIn αξιοποιεί μια σειρά εργαλείων για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των B2B διαφημιστών, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό.
Για παράδειγμα, το LinkedIn προσφέρει Στόχους Διαφημίσεων (Ad Objectives). Η συνεχής αξιοποίηση αυτού του εργαλείου παρέχει διαφορετικούς στόχους διαφημίσεων, όπως η δημιουργία leads ή οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας. Οι στόχοι επισκεψιμότητας, επίσης γνωστοί ως διαφημίσεις επισκεψιμότητας, χρησιμοποιούνται για την κατεύθυνση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Το LinkedIn διασφαλίζει ότι κάθε χρέωση κλικ αντιστοιχεί σε κλικ στην ιστοσελίδα σας.
LinkedIn B2B marketing - Πλεονέκτημα #4: Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα σας
Ένα ακόμα χρήσιμο πλεονέκτημα της χρήσης του LinkedIn είναι η δυνατότητα στόχευσης των εν δυνάμει πελατών σας χρησιμοποιώντας τα δικά σας δεδομένα. Η διαδικασία είναι πολύ απλή: απλώς ανεβάστε μια λίστα email και το LinkedIn θα αντιστοιχίσει αυτά τα email με τα προφίλ των χρηστών. Στη συνέχεια, αφού γίνει η αντιστοίχιση, θα έχετε στη διάθεσή σας μια λίστα επαφών LinkedIn, έτοιμη για χρήση σε οποιαδήποτε καμπάνια.
Η πλατφόρμα διαθέτει και άλλα χρήσιμα εργαλεία, ιδανικά για να σας υποστηρίξουν εσάς και την επιχείρησή σας (π.χ., κοινά που μοιάζουν (Lookalike Audiences) ή ετικέτες πληροφοριών LinkedIn (LinkedIn Insight Tag).
LinkedIn B2B marketing - Πλεονέκτημα #5: Ενδυνάμωση των Εργαζομένων σας
Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το LinkedIn B2B marketing αποτελεί εργαλείο ενδυνάμωσης για τους εργαζόμενους σας. Ως ο πολυτιμότερος πόρος σας, οι εργαζόμενοι μπορούν να λειτουργήσουν ως πρεσβευτές της επωνυμίας σας στο LinkedIn.
Επενδύστε στη βελτιστοποίηση των προφίλ των εργαζομένων σας, ώστε να μετατραπούν στους καλύτερους δυνατούς εκπροσώπους της επιχείρησης σας. Αυτή η βελτίωση θα αντικατοπτριστεί στην ορατότητα και στην παρουσία σας στο LinkedIn. Ακόμη και η Google, στο πλαίσιο της διαδικασίας ευρετηρίασης της, αξιολογεί τα προφίλ των εργαζομένων σας και τον ιστότοπό σας, επηρεάζοντας την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Μην επαναπαύεστε και φροντίστε να διατηρείτε τα προφίλ σας βελτιστοποιημένα και ενημερωμένα – η Google θα το εκτιμήσει!
LinkedIn B2B marketing - Συμπέρασμα
Το LinkedIn αποτελεί ιδανική πλατφόρμα για B2B marketing. Ο σύγχρονος ψηφιακός κόσμος απαιτεί πολύ πιο ακριβείς και αξιόπιστες πληροφορίες. Υπάρχουν πολλοί πόροι προς αξιοποίηση, ωστόσο η αναζήτηση πληροφοριών έχει γίνει πολύπλοκη λόγω του υπερκορεσμού του διαδικτύου.
Οι διαφημιστές B2B πρέπει να αντιμετωπίζουν καθημερινά αυτή την κατάσταση και για αυτόν τον λόγο βασίζονται σε αξιόπιστα επαγγελματικά δίκτυα όπως το LinkedIn – το οποίο προσφέρει ένα περιβάλλον όπου το περιεχόμενο θεωρείται πιο αξιόπιστο λόγω του επαγγελματικού πλαισίου.