Διαφήμιση Google ή Facebook / Instagram; Για πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων η συγκεκριμένη ερώτηση είναι αρκετά συχνή, ο λόγος απλός, περιορισμένος προϋπολογισμός.
Η διαδικασία για την έναρξη μιας επιχείρησης είναι μια αρκετά σκληρή δουλειά. Λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού ίσως πρέπει να επιλέξετε το που θα διαφημιστείτε, διαφήμιση Google ή Facebook / Instagram;
Για όλους τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων η πιο σημαντική εργασία που έχουν να κάνουν είναι να βρουν τρόπους ώστε να προσελκύσουν νέους πελάτες. Με περιορισμένους προϋπολογισμούς για διαφήμιση όμως, μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο να επιλέξετε ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης μια από τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες διαφήμισης.
“Διαφήμιση Google ή Facebook / Instagram;” Θα αναλύσουμε την συγκεκριμένη ερώτηση και πιστεύουμε ότι θα λάβετε τις κατάλληλες απαντήσεις παρακάτω.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί εδώ ότι και οι δύο πλατφόρμες διαφήμισης Google και Facebook / Instagram έχουν οφέλη που αλληλοσυμπληρώνονται, επομένως θεωρητικά είναι καλή ιδέα να λάβετε υπόψη και τις δύο πλατφόρμες όταν διαφημίζετε μια επιχείρηση ή μια υπηρεσία/προϊόν.
Ωστόσο, είναι κατανοητό ότι οι νεότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορεί να είναι πιο διστακτικοί να ξοδέψουν πολλά για τη διαφήμιση αμέσως, και επομένως θα πρέπει αρχικά να επιλέξει διαφήμιση Google ή Facebook / Instagram.
Διαφήμιση Google ή Facebook / Instagram;
Με 2,93 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, το Facebook και το Instagram διαθέτουν τεράστιο κοινό. Έτσι, για να διασφαλιστεί ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης προβάλλονται από το σχετικό κοινό, αυτές οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων από την Meta, προσφέρουν ισχυρά εργαλεία για να επιτρέψουν στις επιχειρήσεις να στοχεύσουν τους κατάλληλους πελάτες.
Οι χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνουν να μοιράζονται τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής τους, από την κατάσταση της σχέσης τους μέχρι τα αγαπημένα τους μέρη για διακοπές. Αυτό το περιεχόμενο επιτρέπει στο Facebook και στο Instagram να κατηγοριοποιούν τους χρήστες σε λεπτομερείς τύπους κοινού και να προβάλλουν διαφημίσεις που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντά τους.
Οι διαφημίσεις σε αυτές τις πλατφόρμες συνδυάζονται με άλλες αναρτήσεις στη ροή ενός χρήστη, επομένως, ενώ οι εικόνες μπορεί να είναι αποτελεσματικές ως διαφημίσεις, ίσως θελήσετε να σκεφτείτε μια κινούμενη εικόνα ή ένα σύντομο βίντεο για να ξεχωρίσετε πραγματικά.
Εναλλακτικά το Google Ads, η κορυφαία πλατφόρμα διαδικτυακής διαφήμισης, προσφέρει πλήθος πλεονεκτημάτων που μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας.
Είτε είστε μια μικρή επιχείρηση που ξεκινάει, είτε μια εδραιωμένη εταιρεία που θέλει να επεκταθεί, το Google Ads προσφέρει λύσεις διαφήμισης που ταιριάζουν στις ανάγκες και τους στόχους σας.
Ας δούμε παρακάτω τι πρέπει να επιλέξετε, Google ή Facebook / Instagram διαφημίσεις.
Google ή Facebook / Instagram - Οφέλη διαφήμισης Facebook / Instagram
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια φανταστική μέθοδος επαναστόχευσης δυνητικών πελατών, με 20% υψηλότερο ποσοστό μετατροπής έναντι της διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης. Είναι επίσης πολύ πιο εύκολο να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή, καθώς το Facebook και το Instagram βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε εικόνες.
Επιπλέον, η επιλογή και οι διαθέσιμες πληροφορίες κοινού είναι πολύ καλές. Αν το προϊόν σας απευθύνεται σε νεότερο κοινό, για παράδειγμα, η διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram διευκολύνει αρκετά την πρόσβαση σε αυτές τις ομάδες.
Ένα άλλο πλεονέκτημα της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι οι διαφημίσεις σας δεν εξαρτώνται από όρους αναζήτησης. Οι διαφημίσεις που επιλέγετε να προβάλλονται θα εμφανίζονται για το κοινό για το οποίο προορίζονται, χωρίς να απαιτείται από τον χρήστη να αναζητήσει οτιδήποτε.
Και τέλος, η απόδοση επένδυσης (ROI) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τείνει να ξεπερνά την απόδοση επένδυσης άλλων πιο παραδοσιακών μεθόδων μάρκετινγκ, λόγω της επιλογής που προσφέρει η στόχευση διαφημίσεων Facebook και Instagram.
Google ή Facebook / Instagram - Συμβουλές για διαφήμιση Facebook / Instagram
- Τα brands έχουν 1-2 δευτερόλεπτα για να τραβήξουν την προσοχή. Επομένως, το branding και τα οφέλη του προϊόντος (συναισθηματικά ή λειτουργικά) πρέπει να είναι ξεκάθαρα από την αρχή.
- Αποφύγετε τη χρήση στατικού περιεχομένου για διαφημίσεις. Τα gif ή οι διαφημίσεις βίντεο τείνουν να τραβούν το ενδιαφέρον πιο εύκολα από τις εικόνες.
- Η επανειλημμένη διαφήμιση του ίδιου προϊόντος χωρίς καμία ανανέωση δεν έχει καλή αποδοχή από τους πελάτες. Διατηρήστε το περιεχόμενό σας δημιουργικό και φρέσκο.
- Οι διαφημίσεις βίντεο που είναι πιο ανεπίσημες και δημιουργικές τείνουν να έχουν καλύτερη απόδοση (σε σχέση με τις διαφημίσεις με πολλά σενάρια).
- Πρέπει να έχετε μια σταθερή παρότρυνση για δράση (CTA) που οδηγεί στον ιστότοπό σας ή στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας.
- Διατηρήστε τις διαφημίσεις βίντεο σύντομες, περίπου 15-30 δευτερόλεπτα.
Google ή Facebook / Instagram - Οφέλη διαφήμισης Google
Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σίγουρα ένα μεγάλο τμήμα κοινού, η Google είναι η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας το 92% του μεριδίου αγοράς για όλες τις συσκευές, αυτό είναι τεράστιο όπως καταλαβαίνετε.
Εξαιτίας αυτού του τεράστιου μεριδίου αγοράς, το Google Ads προσφέρει συνήθως καλύτερη δημιουργία δυνητικών πελατών έναντι της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από μόνη της. Με περισσότερες από 100.000 αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο, είναι εύκολο να καταλάβετέ πώς η Google μπορεί να προσελκύσει περισσότερα μάτια στις διαφημίσεις σας.
Επιπλέον, με τον τρόπο εμφάνισης του διαφημιστικού δικτύου Google, οι διαφημίσεις Google στοχεύουν ιδιαίτερα την τοποθεσία του ατόμου που πραγματοποιεί αναζήτηση.
Google ή Facebook / Instagram - Συμβουλές για διαφήμιση Google
- Στοχεύστε λέξεις και φράσεις κλειδιά μακράς ουράς όταν επιλέγετε για να βοηθήσετε τις διαφημίσεις σας να στοχεύουν καλύτερα τους επιθυμητούς πελάτες.
- Χρησιμοποιήστε επιλογές τοπικής στόχευσης εάν η επιχείρηση ή οι υπηρεσίες σας προσφέρονται μόνο σε περιφερειακό επίπεδο.
- Βελτιστοποιήστε τη σελίδα προορισμού του ιστότοπού σας για να έχετε ένα ισχυρό και σαφές CTA για να δελεάζετε τους πελάτες να αγοράσουν.
- Σχεδιάστε έναν σαφή επιχειρηματικό στόχο για τις διαφημίσεις σας. Το Google Ads είναι συνοπτικό, επομένως θα πρέπει να σχεδιάσετε το περιεχόμενο της διαφήμισής σας γύρω από έναν σαφή στόχο.
- Γράψτε μια συναρπαστική περιγραφή που αντιστοιχεί στο περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σας. Οι πελάτες αναμένουν να μάθουν περισσότερα όταν κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση, γι' αυτό μην τους αφήνετε με ελλειπή ενημέρωση.
Διαφήμιση Google ή Facebook / Instagram; Ποιά είναι πιο κατάλληλη για την επιχείρησή σας;
Κάθε πλατφόρμα διαφήμισης – διαφήμιση Facebook, διαφήμιση Instagram ή διαφήμιση Google – έχει τα δυνατά της σημεία, επομένως αυτή με την οποία θα επιλέξετε να ξεκινήσετε θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησής σας.
Κατά τη σύγκριση των διαφημίσεων Google και Facebook-Instagram, είδαμε ότι οι τρόποι με τους οποίους οι δύο πλατφόρμες έχουν αναπτυχθεί, σε ξεχωριστές κατευθύνσεις, μπορούν να προσφέρουν σαφή οφέλη σε όλους τους τύπους επιχειρήσεων.
Τέλος, καθώς η επιχείρησή σας συνεχίζει να αναπτύσσεται, αυτές οι διαφορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν συνδυαστικά για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη για της επιχείρησής σας.