Email Marketing
Η δύναμη του Email Marketing, είναι επένδυση με σίγουρη επιτυχία
Με το Email Marketing, αυξήστε την επισκεψιμότητά σας, ανεβάστε την αναγνωρισιμότητά σας και πετύχετε αύξηση των πωλήσεων.
Επιλέξτε σήμερα Email Marketing!!!
Το email marketing είναι απλό στη χρήση του, έχει χαμηλό κόστος, έχει άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα και το βασικότερο όλων, είναι αποτελεσματικό.
Η επέκταση των επιχειρήσεων στον κόσμο της ψηφιακής αγοράς, αναπτύσσεται με εξωφρενικούς ρυθμούς μέρα με τη μέρα, κι ως αποτέλεσμα της παραπάνω ανάπτυξης ο ανταγωνισμός για την απόκτηση νέων πελατών έχει μεγαλώσει εντυπωσιακά.
Γνωρίζουμε πόσο δύσκολη είναι η καθημερινή επιβίωση μιας επιχείρησης σε αυτόν τον ψηφιακό κόσμο, όπως επίσης γνωρίζουμε ότι κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στα εξαιρετικά περιθώρια κέρδους και τα οφέλη αυτού του συνεχώς αναπτυσσόμενου ψηφιακού επιχειρηματικού κόσμου.
Γνωρίζουμε επίσης, ότι με την χρήση της κατάλληλης επιχειρησιακής προσέγγισης, τις παρουσιάσεις υπηρεσιών και προϊόντων, και τις κατάλληλες ενέργειες email marketing, είναι εύκολο να προσελκύσετε, να επικοινωνήσετε και να μετατρέψετε νέους πελάτες σε αυτή την σκληρή αγορά.
Η απήχηση και η συνεχής παρουσία μιας επιχείρησης στον ψηφιακό κόσμο του διαδικτύου αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για πολλούς ιδιοκτήτες, το να εκμεταλλευόσαστε τις προοπτικές ευκαιρίας όμως είναι εξίσου σημαντικό. Όπως καταλαβαίνετε το email marketing και οι καμπάνιες email (newsletters), όταν γίνουν σωστά και με προγραμματισμό, είναι απλές, αποτελεσματικές και οικονομικά αποδοτικές.
Η δημοτικότητα του email marketing στα τέλη της δεκαετίας του 2000 έπεσε κατακόρυφα, και η πλάστιγγα έγειρε υπέρ των κοινωνικών δικτύων, όπου πολλές από τις επιχειρήσεις θεώρησαν ότι το email marketing ήταν νεκρό.
Email Marketing
Η σπουδαιότητα του Email Marketing στην αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας ή του eshop σας.
Το Twitter και το Facebook προτιμήθηκαν από τους επαγγελματίες για τις πραγματικές και ελαφρές ιδιότητες τους και την ικανότητά τους να προσεγγίζουν τους καταναλωτές όπου και να ήταν συνδεδεμένοι.
Σήμερα, ωστόσο, οι καταναλωτές φαίνεται να είναι όλο και περισσότερο “μπουχτισμένοι” με τη συνεχή ροή πληροφοριών από τα κοινωνικά δίκτυα και με την τόσο μεγάλη ροή περιεχομένου από αυτά, είναι δύσκολο να εντοπίσουν αυτό που πραγματικά τους ενδιαφέρει.
Ως αποτέλεσμα, καταναλωτές και επαγγελματίες επιστρέφουν σιγά σιγά στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και πιο συγκεκριμένα κάνουν χρήση email marketing.
Στην πραγματικότητα, το 63% των επαγγελματιών χρησιμοποιούν newsletters ως μέρος της στρατηγικής email marketing, σύμφωνα με την στατιστική ανάλυση του Salesforce για το έτος 2016.
Πρόκειται για μια πιο ήπια μορφή email marketing, συχνά με συνδέσμους σε επιλεγμένο περιεχόμενο ή σε ειδήσεις που ενδέχεται να σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία που προωθεί η εκάστοτε επιχείρηση.
Τα newsletter, αν και ανήκουν και αυτά στην κατηγορία του email marketing, θεωρούνται διαφορετικό είδος επικοινωνίας.
Αντί των τυπικών email που προβάλλουν ένα συγκεκριμένο προϊόν είτε είναι αποτέλεσμα μιας συναλλαγής, τα newsletter είναι πολύ γενικότερα και τείνουν να επικεντρώνονται στο περιεχόμενο.
Ας ρίξουμε μια ματιά στα πλεονεκτήματα που κάνουν το email marketing χρήσιμο.
Email Marketing
Το Email Marketing και μερικά από τα πλεονεκτήματα του, μέρος πρώτο.
Χαμηλό Κόστος.
Το κόστος του email marketing μπορεί να είναι πολύ χαμηλό ανά μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αν αυτό συγκριθεί με άλλες μεθόδους marketing στο διαδίκτυο, όπως η διαφήμιση PPC (pay-per-click), η διαφορά στο κόστος είναι απλά συντριπτική. Σε σύγκριση δε, με το κόστος του παραδοσιακού ταχυδρομικού marketing, το κέρδος είναι ακόμα μεγαλύτερο (σκεφτείτε όλα τα έξοδα εκτύπωσης και ταχυδρομικών αποστολών).
Μετρήσιμα Αποτελέσματα.
Χρησιμοποιώντας καινοτόμα συστήματα παρακολούθησης, το email marketing, σάς επιτρέπει να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσα άτομα λαμβάνουν τα μηνύματά σας, πόσα άτομα τα ανοίγουν και πόσα πραγματικά κάνουν κλικ στους συνδέσμους και στις προσκλήσεις για δράση που περιέχονται στα μηνύματά σας. Εξοπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να κάνετε προσαρμογές και βελτιώσεις στα επόμενα μηνύματα που θα στείλετε, ώστε να έχετε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.
Στόχευση ακριβείας.
Στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακριβώς σε αυτούς που θέλετε να πάνε. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε κατακερματισμένες λίστες βασιζόμενοι σε διάφορα κριτήρια, και να κατευθύνετε διαφορετικά μηνύματα σε καθορισμένες ομάδες πελατών. Μπορείτε να συλλέξετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από διάφορες πηγές, συμπεριλαμβανομένης της υπάρχουσας βάσης δεδομένων πελατών σας. Η προσθήκη μίας επιλογής εγγραφής στο newsletter της εταιρείας σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια λίστα χρηστών που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας ή τα προϊόντα σας.
Διαδραστικά.
Τα newsletter δεν περιορίζονται σε απλό και στατικό περιεχόμενο. Μπορείτε να συμπεριλάβετε βίντεο, μουσική, δημοσκοπήσεις και πολλά άλλα. Αυτά τα εργαλεία παρέχουν πολλούς τρόπους για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον των πελατών.
Τα newsletter αποστέλλονται σε τακτά χρονικά διαστήματα που κυμαίνονται από ημερήσια έως μηνιαία και σκοπός τους είναι συνήθως η οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και πελάτη, η παρουσίαση περιεχομένου που σχετίζεται με κάποια υπηρεσία ή κάποιο προϊόν, ή γενικότερα η πρόκληση ενδιαφέροντος.
Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσεγγίσουν άμεσα τους πελάτες τους ή τους υποψήφιους πελάτες τους, η δημιουργία ενός newsletter μπορεί να προσφέρει ένα μοναδικό σύνολο παροχών.
Οι χρήστες συνήθως εγγράφονται μόνο σε newsletter που τους αρέσουν και τους ενδιαφέρουν, αυτό μεταφράζεται ότι οι χρήστες συνήθως επιλέγουν άμεση εμπορική γραμμή για το περιεχόμενο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.
Ομοίως, με τη δυνατότητα να σταματήσουν να λαμβάνουν το newsletter ανά πάσα στιγμή, οι χρήστες έχουν τον απόλυτο έλεγχο.
Σε γενικές γραμμές το email marketing λειτουργεί ως παθητικό σημείο επαφής με τους καταναλωτές και ανεξάρτητα από το αν ο χρήστης ανοίγει τα email ή όχι, η επωνυμία της επιχείρησης παραμένει στο μυαλό του όταν εμφανίζονται στα εισερχόμενα του.
Διαφημίσεις Google Ads
Η πρώτη φάση παραμετροποίησης που γίνεται σε μια Διαφήμιση Google Ads
Ισχυρές προσκλήσεις για δράση.
Κάνοντας κλικ σε ένα σύνδεσμο ή σε ένα κουμπί είναι πολύ εύκολο, πράγμα που σημαίνει ότι οι παραλήπτες πρέπει να καταβάλουν πολύ λίγη προσπάθεια για να ακολουθήσουν μια πρόσκληση για δράση, η οποία μπορεί να είναι η προτροπή να δουν ένα νέο προϊόν σας, κάποια μεγάλη προσφορά σε κάποια υπηρεσία σας ή ίσως η προτροπή για εγγραφή σε κάποιο διαγωνισμό.
Εξαιρετικά εξατομικευμένα.
Χρησιμοποιήστε τη βάση δεδομένων σας για να απευθυνθείτε εύκολα στους παραλήπτες σας με το όνομα τους ή το επώνυμό τους. Κάνετέ τους να αισθάνονται ότι δεν λαμβάνουν ένα γενικό μαζικό newsletter, αλλά μια προσωποποιημένη επικοινωνία.
Ευκολία ανάγνωσης.
Οι παραλήπτες μπορούν να διαβάσουν το μήνυμά σας την ώρα που επιλέγουν οι ίδιοι, και φυσικά στη συσκευή της επιλογής τους, είτε πρόκειται για έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, είτε πρόκειται για ένα κινητό τηλέφωνο. Αυτή η ελευθερία επιλογών αυξάνει τα ποσοστά των χρηστών που θα ανοίξουν τα email σας, όπως και το ποσοστό της συμμετοχής τους.
Επιλογές εγγραφής και κατάργησης εγγραφής.
Επειδή οι λίστες email έχουν επιλογές για εγγραφή και κατάργηση εγγραφής δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τους χρήστες ότι λαμβάνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία, αφού θα είναι επιλογή τους.
Απλό στη χρήση του.
Δεν υπάρχει ανάγκη συντονισμού του σχεδιασμού, της εκτύπωσης και της αποστολής όπως θα ήταν απαραίτητο με τις φυσικές αποστολές αλληλογραφίας, και σε αντίθεση με άλλες μορφές ηλεκτρονικού marketing, οι στόχοι δεν είναι ασαφείς. Το email marketing είναι απλό: Γράψτε το μήνυμα, και στείλτε το σε μια στοχευμένη λίστα παραληπτών.
Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η γνωστοποίηση της επιχείρησης σταματά με τους συνδρομητές. Τα καλύτερα newsletter μπορούν να προωθηθούν σε φίλους και στις ομάδες τους, το email αντιστοιχεί στο marketing τύπου word-of-mouth, και ο τρόπος αυτός μπορεί να είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές digital marketing.
Ψάχνετε ακόμα για την κατάλληλη εταιρεία; Θέλετε να δημιουργήσετε newsletter ή μια γενική στρατηγική email marketing για την επιχείρησή σας που θα σας βοηθήσει στο να πετύχετε τους στόχους σας;
Η AiO έχοντας την αναγκαία και απαραίτητη γνώση και εμπειρία, ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις στο τομέα του email marketing και αναλαμβάνει το σχεδιασμό, και φυσικά την οργάνωση του δικού σας newsletter.
Email Marketing
Ελάτε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα σας, τις πωλήσεις σας, το κύρος σας, και το βασικότερο όλων, τα κέρδη σας.
Ζητήστε να σας καλέσουμε
The current time is Wednesday, 20-Nov-24 11:00:05 PST.