Διαφημίσεις Google Ads
Οι Διαφημίσεις Google Ads, είναι επένδυση με σίγουρη επιτυχία
Με τις Διαφημίσεις Google Ads, αυξήστε την επισκεψιμότητά σας, ανεβάστε την αναγνωρισιμότητά σας και πετύχετε αύξηση των πωλήσεων.
Επιλέξτε σήμερα Διαφήμιση Google Ads!!!
Οι διαφημίσεις Google Ads είναι η διαφημιστική πρόταση της Google, γνωστή και ως PPC (Google pay per click). Οι διαφημίσεις Google Ads χρησιμοποιούν ένα σύστημα δημοπρασιών, το οποίο σας δίνει την δυνατότητα να υποβάλλετε προσφορές σχετικά με τη δυνατότητα εμφάνισης της διαφήμισής σας, στο πλαίσιο των “διαφημιζόμενων καταχωρήσεων” στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google.
Οι διαφημίσεις Google Ads έχουν επίσης τη δυνατότητα να εμφανίζονται σε συγκεκριμένες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες που υπό τις κατάλληλες συνθήκες μπορούν να είναι εξαιρετικά πολύτιμες.
Η AiO ως πιστοποιημένος συνεργάτης του Google Ads είναι πλήρως εξειδικευμένη και εγκεκριμένη από την Google για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε, να διαχειριστείτε το λογαριασμό σας και να κάνετε την πρώτη Διαφήμιση Google Ads σας.
Οι διαφημίσεις Google Ads είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφημίσετε μια νέα ιστοσελίδα ή να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα σε μία παλαιότερη ιστοσελίδα η οποία χρειάζεται βοήθεια για να κερδίσει θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Οι διαφημίσεις Google Ads χρησιμοποιούν μια διαδικασία που ονομάζεται “contextual targeting” για να ταιριάξουν τις σωστές διαφημίσεις με τα σωστά ερωτήματα αναζήτησης. Με την ανάλυση του κειμένου, της γλώσσας, των συνδέσμων και της δομής των σελίδων σε εκατομμύρια ιστοσελίδες, η Google έχει την δυνατότητα να ταιριάξει την διαφήμισή σας με τις σελίδες που επισκέπτονται οι υποψήφιοι πελάτες σας.
Μια διαφήμιση Google Ads αν είναι σωστά στοχευμένη, μπορεί να οδηγήσει σε τεράστια αύξηση επισκεψιμότητας όπως και αύξηση των εσόδων για την επιχείρησή σας.
Ωστόσο, η εφαρμογή ενός σωστού σχεδιασμού και μιας αποτελεσματικής στρατηγικής δράσης σε μια διαφήμιση Google Ads, είναι εξαιρετικά δύσκολη για τον άπειρο χρήστη.
Διαφημίσεις Google Ads
Η Διαφήμιση Google Ads, είναι επένδυση με σίγουρη επιτυχία
Οι διαφημίσεις Google συνδέουν προϊόντα και υπηρεσίες με κατάλληλους δυνητικούς αγοραστές.
Με πιο απλά λόγια, εάν ο πωλητής Α πουλάει όργανα γυμναστικής και ο αγοραστής Β θέλει να αγοράσει όργανα γυμναστικής, οι διαφημίσεις Google Ads κάνουν χρήση σε έναν πολύπλοκο αλγόριθμο για να φέρει μαζί τον πωλητή Α και τον αγοραστή Β.
Αν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες, θέλετε το κοινό σας να σας βρει όσο πιο εύκολα γίνεται, ανεξάρτητα από το πού θα διεξάγουν τις έρευνες τους στο διαδίκτυο.
Οι διαφημίσεις Google Ads χρησιμοποιούν μια μορφή δημοπρασίας, ως πωλητής, έχετε την δυνατότητα να κάνετε προσφορά για διάφορες λέξεις κλειδιά και στην συνέχεια να δημιουργήσετε διαφημίσεις που χρησιμοποιούνται στις καταχωρίσεις της Google.
Κάθε φορά που κάποιος κάνει “κλικ” στην διαφήμισή σας και επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας, πληρώνετε μια αμοιβή με βάση την αξία της λέξης κλειδιού που επιλέξατε.
Δεδομένου ότι η διαφήμιση Google Ads λειτουργεί ως ηλεκτρονική δημοπρασία, οι λέξεις κλειδιά που έχουν πολύ ανταγωνισμό θα σας κοστίσουν πολύ περισσότερο από τις λέξεις κλειδιά με μικρότερο ανταγωνισμό.
Το όφελος είναι ότι πληρώνετε μόνο για τα “κλικ” που λαμβάνει η ιστοσελίδα σας και όχι για τις εμφανίσεις.
Το μειονέκτημα ωστόσο, είναι ότι για να είναι επιτυχημένη μια διαφήμιση Google Ads, πρέπει να κερδίζετε αρκετά χρήματα από τις πωλήσεις σας για να πληρώνετε για αυτά τα κλικ ενώ παράλληλα να έχετε ένα υγιές κέρδος.
Διαφημίσεις Google Ads
Η Διαφήμιση Google Ads, είναι επένδυση με σίγουρη επιτυχία
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απολύτως απαραίτητο να ισορροπήσετε τον προϋπολογισμό πληρωμών σας με ένα υγιές ποσοστό μετατροπών.
Αυτό μεταφράζεται ως ROI (Return of Investment) και μια καλοστημένη διαφήμιση Google Ads μπορεί να πετύχει άνετα έως και 500% ROI, μόνο αυτό μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία, και αυτός πρέπει να είναι ο σκοπός σας, όχι μόνο η αύξηση επισκεψιμότητας.
Γιατί η διαφήμιση Google Ads δεν αποδίδει; Μπορεί να έχετε ακούσει για τις διαφημίσεις Google Ads και ίσως και εσείς να προσπαθήσατε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μόνοι σας, αλλά χωρίς να έχετε θετικά αποτελέσματα.
Όπως όλες οι τεχνολογίες, έτσι και η διαφήμιση Google Ads έχει ορισμένες εγγενείς προκλήσεις. Αυτές περιλαμβάνουν την κατανόηση της σωστής έρευνας λέξης κλειδιού, την οικοδόμηση ενός καλού δείκτη ποιότητας, την σύνταξη διαφημίσεων που μεταφράζονται σε υψηλό CTR (Click-through rate) και σχετική επισκεψιμότητα και τη γνώση σχετικά με τον τρόπο γεωγραφικής στόχευσης των διαφημίσεων σας με αποτελεσματικό τρόπο.
Κατά καιρούς πολλοί πελάτες έρχονται σε εμάς έχοντας “στήσει” την πρώτη διαφήμιση Google Ads τους, μόνο για να ανακαλύψουν ότι χάνουν χρήματα κάθε μέρα, χωρίς λόγο.
Αν είστε “καινούργιοι” στις διαφημίσεις Google, εμπιστευτείτε την AiO για να διαχειριστεί την καμπάνια σας και εσείς απλώς θα παρακολουθείτε.
Διαφημίσεις Google Ads
Η πρώτη φάση παραμετροποίησης που γίνεται σε μια Διαφήμιση Google Ads
1. Έρευνα λέξεων κλειδιών.
Η μηχανογράφηση μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις μια σειρά από οφέλη, όπως βελτίωση της αποδοτικότητας, αύξηση της παραγωγικότητας, μείωση των εξόδων, βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και αύξηση της ανταγωνιστικότητας. Ωστόσο, η επιτυχής εφαρμογή ενός πλάνου μηχανογράφησης απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και υλοποίηση. Οι σύμβουλοι μηχανογράφησης διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα οφέλη της μηχανογράφησης.
2. Έρευνα ανταγωνιστών.
Το δεύτερο βήμα είναι να ελέγξουμε τους ανταγωνιστές σας για να ανακαλύψουμε ποιες λέξεις κλειδιά, ποιες διαφημίσεις και ποιες σελίδες προορισμού χρησιμοποιούν και λειτουργούν ήδη στην αγορά σας. Το συγκεκριμένο βήμα μας βοηθά να διαλέξουμε τις “μάχες” που θα δώσουμε για να κρατήσουμε σε χαμηλά επίπεδα το αρχικό budget.
3. Δημιουργία διαφημίσεων.
Το τρίτο βήμα είναι να σχεδιάσουμε τις διαφημίσεις Google Ads σας και να βεβαιωθούμε ότι οι διαφημίσεις σας και οι προσφορές σας είναι όλες σύμφωνες με την πρόθεση των λέξεων κλειδιών που βρήκαμε στα βήματα 1 και 2. Αρκετές φορές χρειάζεται να προβούμε σε ανασχεδιασμό των διαφημίσεων για καλύτερα αποτελέσματα.
4. Σχεδιασμός σελίδων προορισμού.
Το τέταρτο βήμα είναι να δημιουργήσουμε τις σελίδες προορισμού σας. Σελίδα προορισμού (Landing Page) είναι η σελίδα στην οποία οι υποψήφιοι πελάτες “προσγειώνονται” μετά από το κλικ στις διαφημίσεις σας. Μια καλή σελίδα προορισμού θα μετατρέψει περισσότερους επισκέπτες σε πελάτες και πωλήσεις.
5. Παρακολούθηση μετατροπών.
Το πέμπτο βήμα είναι να εγκαταστήσουμε την παρακολούθηση μετατροπών, ώστε να μετρήσουμε τον αριθμό των πελατών και των πωλήσεων που παράγονται απευθείας από την καμπάνια σας στο Google Ads. Η παρακολούθηση μετατροπών γίνεται για να υπολογίσουμε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).
6. Ενεργοποίηση καμπάνιας.
Το τελευταίο βήμα είναι να ενεργοποιήσουμε την καμπάνια σας στο Google Ads και να διασφαλίσουμε ότι έχουν γίνει οι σωστές ρυθμίσεις. Για παράδειγμα, θα διασφαλίσουμε την σωστή στόχευση δικτύου, την γεωγραφική στόχευση, την στόχευση συσκευών και την σωστή λειτουργία της παρακολούθησης μετατροπών.
Προκειμένου η διαφήμιση Google σας να είναι επικερδής, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσουμε ανάλυση απόδοσης επένδυσης (ROI) για τις καμπάνιες σας, τις ομάδες διαφημίσεων σας, τις ίδιες τις διαφημίσεις σας, όπως και στις λέξεις κλειδιά σας.
Επαναλαμβάνουμε συνεχώς και ανανεώνουμε τις διαφημίσεις Google με νεότερες, καλύτερες διαφημίσεις με βάση τις γνώσεις που έχουμε συλλέξει από τις προηγούμενες προσπάθειές μας.
Είναι λοιπόν σημαντικό να έχετε έναν επαγγελματικό εμπειρογνώμονα του Google Ads δίπλα σας.
Όταν πρόκειται για διαφήμιση Google Ads, η Google προσφέρει μερικές συγκεκριμένες συμβουλές για επιτυχημένες καμπάνιες.
Προσδιορίστε τους διαφημιστικούς σας στόχους. Οι διαφημίσεις Google πρέπει να είναι σαφείς και συνοπτικές.
Η Google συνιστά επίσης να οργανώσετε το λογαριασμό σας για μέγιστη αποτελεσματικότητα, επιλέγοντας σχετικές λέξεις κλειδιά και τοποθετήσεις, δημιουργώντας απλές και στοχευμένες διαφημίσεις, βελτιστοποιώντας την ιστοσελίδα σας για μετατροπές, παρακολουθώντας την απόδοσή σας και δοκιμάζοντας τις διαφημίσεις Google Ads σας για να κάνετε τις απαραίτητες τροποποιήσεις.
Αυτές είναι όλες εξαιρετικές συμβουλές, αλλά η εφαρμογή τους μπορεί να δημιουργήσει τεράστιες προκλήσεις. Για παράδειγμα, πώς επιλέγετε μόνο τις σωστές λέξεις κλειδιά και στη συνέχεια πως στοχεύετε σωστά αυτές τις λέξεις κλειδιά;
Διαφημίσεις Google Ads
Η δεύτερη φάση παραμετροποίησης που γίνετε σε μια Διαφήμιση Google Ads
1. Διαχείριση προϋπολογισμού.
Επεξεργαζόμαστε τις προσφορές και τους προϋπολογισμούς σας για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση της επένδυσής σας. Για παράδειγμα, θα αυξήσουμε τις προσφορές για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα από τις κερδοφόρες λέξεις κλειδιά και θα μειώσουμε τις προσφορές για τη μείωση της επισκεψιμότητας από τις μη κερδοφόρες λέξεις κλειδιά.
2. Διαχωρισμός δοκιμών A/B.
Δοκιμάζουμε συνδυασμούς διαφορετικών διαφημίσεων και σελίδων προορισμού για να βελτιώσουμε τα ποσοστά μετατροπής των πωλήσεων. Η μέθοδος διαχωρισμού A/B είναι η διαδικασία της δοκιμής 2 διαφορετικών εκδόσεων των διαφημίσεων ή των σελίδων προορισμού, για να διαπιστωθεί ποια θα έχει καλύτερη απόδοση.
3. Επέκταση καμπάνιας.
Μόλις η καμπάνια καταστεί κερδοφόρα, θα εργαστούμε για να την επεκτείνουμε για να οδηγήσουμε ακόμη περισσότερους δυνητικούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας και να τους μετατρέψουμε σε πωλήσεις.
4. Μηνιαίες Αναφορές.
Παρέχουμε μηνιαίες αναφορές για να σας δείξουμε την απόδοση της καμπάνιας σας. Επιπλέον, είμαστε διαθέσιμοι κάθε ημέρα για να απαντήσουμε σε ερωτήσεις και απορίες που μπορεί να αποκτήσετε.
Ποιες είναι οι ιδανικές τεχνικές για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας; Πώς διασφαλίζετε ότι οι διαφημίσεις Google Ads σας είναι οι πλέον κατάλληλες για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη δυνατή μετατροπή;
Προκλήσεις όπως αυτές που προαναφέραμε, είναι ακριβώς ο λόγος που μπορείτε να επωφεληθείτε στο μέγιστο από ένα επαγγελματικό χέρι βοηθείας, και φυσικά με ένα ολοκληρωμένο πλάνο μάρκετινγκ.
Στην AiO έχουμε δοκιμάσει και εφαρμόσει κάθε πιθανό σενάριο του Google Ads για μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών πελατών, μεγάλων και μικρών, και γνωρίζουμε πώς να βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις Google Ads σας για μεγιστοποίηση των μετατροπών.
Οι Google Ads υπηρεσίες μας αποτελούνται από δύο φάσεις: Ρύθμιση και συνεχής βελτιστοποίηση. Αν είστε “καινούργιοι” στις καμπάνιες Google Ads, θα δημιουργήσουμε μια καινούργια καμπάνια για εσάς, αν έχετε ήδη καμπάνιες Google Ads, θα βελτιστοποιήσουμε τις υπάρχουσες καμπάνιες σας.
Η ομάδα της AiO προσφέρει επαγγελματική δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων Google Ads και εξασφαλίζει ότι η διαφημιστική σας καμπάνια θα πετύχει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με τη μορφή πωλήσεων.
Έχοντας δοκιμάσει και εφαρμόσει κάθε πιθανό σενάριο του Google Ads για μια μεγάλη ποικιλία επιχειρηματικών πελατών, μεγάλων και μικρών, γνωρίζουμε πώς να βελτιστοποιούμε τις διαφημίσεις Google Ads σας για μεγιστοποίηση των μετατροπών.